Friday, May 4, 2012

[ Terpahat Rindu Di Hati ]

Assalamualaikum.


Alhamdulillah. Sudah seminggu selesai menjalani [ Praktikum Fasa 3 ]. Segala pahit manis yang dilalui akan sentiasa terpahat dalam memOri ingatan. Menjadi panduan buat diri sendiri untuk belajar menjadi lebih baik dari sebelumnya dan masa akan datang. 3 bulan bukan satu tempOh masa yang singkat. Pernah juga terlintas rasa dOwn dan tak layak untuk bergelar cikgu. Feel lOike very empty and i have nO knOwledge hOw tO teaching. Mmg tersangat [ TensiOn ]. TensiOn dan stress.


Apa pOwn yang berlaku selalu jugak igtkan diri supaya "sentiasa melatih diri bOleyh bekerja walau pOwn tgh keadaan tensiOn dan stress". Terpaksa memaksa diri. Tapi kalO dah sampai tahap petala ke lapan tu, mmg xde larh nk buat mcm nie. Fleksible semula. Sbb bile dh tahap ting tOng mmg mcm2 larh yg akan jadi. LOike kes nie [ Dugaan Awal April ]. Ouke, walau apa pOwn yg berlaku bila bersama mereka akan membuatkan diri lupa segala masalah yang ada. Ngee. Layan jee gelagat diOrg yg baik dan jurus belaka. Dgn muka innOcentyg buat2 cOmeyl. Maka kite pOwn jOin sekaki larh. :p




 






 [ Tahun 3 Cemerlang - 2012 ]




[ Tanduk dah mula naik ]



 [ Peace yOo ]





 [ Dari sinar  mata ]




 [ ShOw me the lOve ]



 [ Lastly, lOve my twin. Azira and Atirah. ]



Ouke, siyes rindu sama mereka2 semua. Rindu nk dgr diOrg cakap "Assalamualikum Cikgu" setiap kali msuk kelas. Bacaan dOa sblm nk belajar. Yang paling rindu sekali sbb dh xdpt dgr diOrg puji Cikgu COmey, Cikgu cantik, *Biar kOya pOwn. janji hati berbunga2. Hahaha. Rasanya mmg ini larh praktikum yg paling bermakna. Thanks buat semua yang sentiasa membantu dan menyOkOng. :)



p/s :: i lOve u lOike a lOve sOng baby.

4 cOmments (",):

Admin said... [Reply]

sama2 kita doa agar nanti dapat
posting di sekolah yang okay, moga
segala stress ni tak terulang lg :)

Cik Diana said... [Reply]

@Ryu on ahsfantasy24.com

mintak2 mcm tuh. lg best kalO bOleh balik negeri. Hurm, selesai praktikum skunk nie fOcus xm plak. :p

Aisyah said... [Reply]

mcm2 gaya. huhu

Cik Diana said... [Reply]

@Aisyah

wekkk! :p