Wednesday, May 9, 2012

[ Pantai SenOk ]

Salam.


Yurp! Lagi misi jalan-jalan di Pantai. Kalau entry yg lepas ke [ Pantai Sri Tujuh ] di Tumpat, kali nie ke Pantai SenOk di BachOk plak. Ngee. Sungguh kaya dengan pantai negeri Pantai Timur nie. Rasanya lima tahun belajar dekat Kelantan blh buat diri mula mengenali n suka dengan pantai. KalO sblm nie terfikir juga kenapa Orang suke pantai tapi sekarang dh tahu jawapan yg terlalu subjektif tuh. Bukan apa kadang2 bile baca nOvel Or tgk cerita bila sampai satu tahap mesti akan ada yang pergi pantai. Selalu juga terfikir betapa istimewanya pantai nie. *Pengaruh TV dan NOvel. Ouke, nk uplOad cket pic yang xberapa nk menjadi nie. Psssst! KalO rasa xnak tgk sile tekan butang X di ruangan atas sebelah kanan yee. :)




[ Grrrrr! Tudung xjadik. Angin pantai kan. Hurm. ]



[ Ouke, serabut! ]








[ Warna-warni Hidupku ]

 

 
 [ Mesyuarat tetingkap. :O ]


















[ DiOrang yg spOrting! ]



Pssst! Nk kasi taw satu rahsia. Ekceli hari yg pic nie diambil kitOrg ada sekOlah ganty, tapi kitOrg satu rumah berpakat xnak pegi. Buat diam n xinfOrm mana2 guru lain pOwn. Ngee. Nampak sangat nakalkan kitOrg? Nk cakap jahat tuh mcm tak manis sbb xsampai tahap tuh lagi kOwt. Huhu. Dah larh ade class ngan [ Budak-budak ] nie. EsOknya diOrg tnye kenapa cikgu masuk kelas diOrg. Ngeee. Dengan muka xbersalah nya cakap larh cikgu xdtg sebab. *Tettttttt. Rahsia larh tuh. Hehe. Biasa larh bila dah nk  [ Last Day Praktikum ] baru bOleyh tunjuk Onar. :p



p/s :: tak sedap hati. semOga apa yang dilakukan betul. :(

8 cOmments (",):

hazanis said... [Reply]

huhu pernah sesat utk ke pantai senok..hehehe

btw cantik gambar...:))

Cik Diana said... [Reply]

@hazanis

cOntact la kalO nk g plak. cOnfirm xsesat dh. :)

mummy_ayu said... [Reply]

seronoknya masing2 berPS.. :-)

Cik Diana said... [Reply]

@mummy_ayu

:)

Ryu on ahsfantasy24.com said... [Reply]

Nakal nye lah cikguuuu ;)
minggu dpan edu, kalau ada spot
nanti roger2 okei ^^

Cik Diana said... [Reply]

@Ryu on ahsfantasy24.com

cket je nakal. hehe.
Ouke, utk edu ade jee. Nnty i kasi dkt u dear. cuma tOk pkp xde larh. :(

Crew Fathi said... [Reply]

Pantai senok? Kat mana tu??
Ehh...

Tanpa wa duga.. Menjadi follower yg ke 2000 di blog ini.. Hihi.... ^__^

Cik Diana said... [Reply]

ngeri kelantan :-)

thanks.2000 yg ohsem.