Friday, January 6, 2012

[ Tragedi 1 Disember ]

Assalamualaikum.



Tanpa sedar sudah hampir sebulan berlalu pergi. Kehidupan mmg diibaratkan seperti rOda. Kadang2 di atas, kadang2 kita dibawah. Walau apa pOwn yg berlaku sy percaya bahawa setiap yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya. Selaku hambanya, sy yakini bahawa ketentuan Allah adalah yang terbaik.



Alhamdulillah, walau betapa sulit dan sukarnya melalui keadaan tersebut tetap juga menghadapinya. Namun, adakalanya ttp lemah dan lari dari nOrma garisan lOgik akal yg betul. Apa yg terjadi biarlah menjadi pengalaman hidup dan rahsia diri. Cukup hanya mereka yg lebih mengenali diri mengetahui apa yg terjadi. Bersama2 berkOngsi suka duka dalam menjalani hari2 tersebut.


Melihat keadaan yg mcm nie hati mana yg dilanda kesedihan. Sungguh xsanggup, xpercaya, takut dan andai diberi pilihan tidak sanggup melaluinya. Apa pOwn, syukur kerana keadaan semakin bertambaik baik w/pOwn tidak sepenuhnya. Sy tetap bersyukur kepadaNya kerana memakbulkan dOa dan memberkati segala usaha yg dilakukan utk memulihkan keadaan. Alhamdulillah.



*****************

Khas buat mereka :


Family :: Mereka segala2nya dlm life nie. Walu xcantik n selekeh mcm maner sekali pOwn diri nie diOrg tetap ada dan masih berdiri di tempat yg sama. Mummy yg hampir xterlayan dek karenah anak yg sama hampir saban hari. Sis yg suka bg semangat dan mengurangkan muka ketat. Daddy n abg2 yg turut sama bagi sOkOngan. Owh! Mcm lucu pOwn ada. :)



Friend :: Org yg hampir setiap hari terpaksa mendengar keluh kesah hati bila gundah gelana. Melayan karenah tatkala diri setiasa dOwn dan mOody. Bagi semangat utk bangun kembali dan menerima apa yg terjadi dgn hati yg terbuka. Memberi kekuatan dan keyakinan diri agar tidak mudah menangisi apa yg terjadi. Thanks!


*****************


pss :: its very hurt inside. ya allah, heal my wOund. give me a high level Of cOnfidence. give me a strength.