Monday, January 16, 2012

[ HipOkrit ]

Ouke. Yee! Saya tahu dan saya sedar saya seOrg yg hipOkrit. Saya manusia biasa yg tak dapat lari dari sifat hipOkrit. Sama ada secara sedar ia terjadi atau pOwn secara tidak sedar terhipOkrit. *Ouke cermin diri sendiri. Kadang2 saya cakap kat Org hipOkrit at the same tyme n dgn penuh kesedaran saya pOwn hipOkrit jgk. *Bajet baik.



Pape pOwn, setiap kali saya menagis dan air mata yg jatuh itu melambangkan diri saya yg sebenar. Tiada istilah 'hipOkrit' atau 'buat-buat' untuk menjatuhkan air mata. Sekeping hati yg amat sensitif dan mudah tersentuh. Sedangkan saya selalu berpesan pada diri sendiri jgn mudah menagis. *Mata bengkak nnty.



Xpe larh xkisah larh kalO nk kata hipOkrit jugak. *Padahal take serius. Saya tahu jee sy bukan dlm kalangan yg terbaik. Tidak sehebat anda. Kalau tak suka saya Or blOg saya xpayah masuk. Xpayah jugak rasanya nak kecOh2, perli sana sini. BlOg picisan jer kOwt dh mcm diary. Jgn nk banding plak mmgcOnfirm2 r xde infO kalO msk cni. *Tawar hati.




Pss :: HipOkrit? SO what! Grrrrrrrrrrr!

4 cOmments (",):

mira maisara said... [Reply]

xpela miss diana..tak semua org sempurna kan?

Cik Diana said... [Reply]

@mira maisara

yurp. semua orang ada baik buruknya. lihatlah kebaikan yang dia buat dan tutuplah keburukan yang dia lakukan agar orang lain yang memandang kita pun berbuat begitu juga. << ayat pinjam.

Acik Ita said... [Reply]

ala..jgn la majok dear..
kita mmg tak kan dapat puaskan hati semua orang...
apa yg kita mampu buat adalah melakukan yg terbaik sebagai hambaNYA..bukan yg terbaik untuk orang2 yg tak kenal kita dengan sebaiknya..
jadi diri sendiri..ttp jaga batas pergaulan..dan jadilah muslimah yg kuat menghadapi kata2 cemuhan..
bila hati terasa sakit,ingatlah ALLAH SWT sayang sgt dengan kamu syg..sbb itulah kamu diuji..
xmo sedih2 yea..
^^

Eza Boom Boom :) said... [Reply]

grr, geramnya dengan org tu.. aishh, pelik punya perangai. hipokrit tu subjektif. kenapa nak kecoh sangat. Sabar cik diana. Pedulikan je orang tu.. kuatkan semangat keh :)