Saturday, January 14, 2012

[ Ulangtahun Kelahiranku ]

Salam.


Saban tahun bila tiba 14 Januari maka akan bertambahlah usiaku. Tahun nie melangkah masuk 14 Januari maka genap larh umurku 2* tahun. Bersamaan dengan 276 bulan. Bersamaan dengan 8395 hari. Bersamaan dengan 503700 minit. Bersamaan dengan 12088800 saat. *Cikgu math mintak tlg betulkn kalO salah. :)



Ouke, terus terang cakap dalam banyak-banyak hari yang ada, hari nie larh yg ditunggu-tunggu. Ye larh setahun hanya datang sekali dan masa nie larh nk munasabah diri sendiri.*nampak sgt mmg belum matang. Kekadang jauh di sudut hati rasa mcm nk sambut dgn Org2 tersayang. *Mengarut.



Pape pOwn untuk hari nie rasa mcm terhibur juga hati bila tgk Org wish birthday sedangkan dalam hati gundah gulana. Huhu. Buat hOusemate thanks utk kek tuh. sweet larh kOrg nie! Buat kengkawan sume thanks sangat-sangat. *Tetiba juga larh rasa diriku begitu berharga.



KOnklusinya, banyak suka duka yang dijalani sepanjang hidup nie. Dari satu sudut kekadang terasa mcm life nie masih kOsOng. Banyak lg pengisian yg perlu dicari. Kebaikan dan kejahatan sama je level. Apa pOwn semOga dapat berubah ke arah yg lebih baik.



:: Life is nOt always beautiful ::



Untuk diri sendiri ::

Selamat Hari Lahir yg ke 2*. SemOga dikurniakan umur yang bermanfaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jOdOh yang membahagiakan dan hidup yang dirahmati dunia dan akhirat. Insyaallah.


p/s :: rasanya diri nie xde larh baik mana pOwn. manusia biasa yg punyai titik hitam dalam hati.

11 cOmments (",):

shieraridwan said... [Reply]

wahhh, happy birthday !
selamat ulangtahun kelahiran.
sanah helwaa.
semoga selamat utk yg ke 2* nihh.
hihii :)))

Unknown said... [Reply]

Selamat ulang tahun! Moga panjang umur dan murah rezeki. Alhamdulillah, usia bertambah lagi. Pengisian hati kena selalu dicari, semoga kita selalu mencintai agama dan ilmu. Amiin.

Cik Nor said... [Reply]

heoi bestday...:)

Muttallif said... [Reply]

Selamat Ulang Tahun! Good Day

caer sasuke said... [Reply]

happy birthday =)

jom bertutorial : sitemap accordion cool

ccmbrnd said... [Reply]

Happy birthday. May Allah Bless You Always :)

CikEtel said... [Reply]

Hpy bday. smoga Allah kurniakn awak kesihatan yg baik. :D
JAZAKALLAHU KHAIRAN KATSIRAN

MeowMeow said... [Reply]

selamat hari lahir.
saya 21 hari lagi bakal 21st. :D

Hana said... [Reply]

hepi bufday :)

faizalnizam said... [Reply]

happy belated birthday. not to late I think.

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

Assalamualaikum cheQ.. Selamat Hari Lahir, semoga panjang umo, murah rezeki n sukses dalam idup kamu. da makin TAMBAH, jadi kena makin MATANG, kena makin KUAT, makin HEBAT amal dan ingatan pada ALLAH.. dia bagi UMO, kita bagi TAAT, bleh kot.. ;)) doa2 kamu sntiasa berbahagia yek.. ;)

p/s maaf ya terlambat ucap :)