Friday, January 6, 2012

[ Result Exam Semester 6 ]

Assalamualaikum.


Alhamdulillah. Syukur. Lulus. Lebih baik dari sebelumnya. Siyes tak percaya dah larh dlm keadaan mamai2 dgn kepala tingtOng baru bgn tidO sekali dapat tau result mcm nie. Betul ker nie?? Almaklum larh kite nie blajar pOwn culas2, study pOwn last minit. Tapi kalO benar ini rezeki larh semOga akan bertambah baik untuk 2 semester yang terakhir nnty. Insyaallah.



[ Klik untuk tumbesaran ]


Alhamdulillah untuk semester nie ada peningkatan. Keseluruhan msih lg rendah. Mmg kena usaha lg. ChaiyOok! Ekceli kalO ikutkan ada jgk yg xleyh jawab mase exam tuh. KalO tidak takde larh bOleyh wujud entry yg mcm nie. [ First Paper Dah Hancuss ]. Pape pOwn sgt bersyukur kerana Allah memakbulkan dOa nie. Risau jgk takut kena repeat paper. *Ngeri. Mintak simpang jauh-jauh. SemOga result nie dpt menjadi pembakar semangat tOk meneruskan pengajian dan matlamat untuk mendapat ijazah yg diimpikan. Ouke. FOkus. Start ur aim Cik Diana! Pulun! :)


Pengkelasan Ijazah Sarjana Muda Perguruan.

1. Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Kelas Pertama : 3.80-4.00

2. Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Kelas Kedua Tinggi : 3.60-3.79

3. Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Kelas Kedua Rendah : 3.00-3.59

4. Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Kelas Ketiga : 2.00-2.59

5. Ijazah Sarjana Muda Perguruan Dengan Kepujian Kelas Tiada Kelas Langsung :
0.00-1.59


pss : still xpercaya tapi sgt2 bersyukur. alhamdulillah.

12 cOmments (",):

Ezy Chiaki said... [Reply]

tahniah!
ok la 2 dpt result cam gtu..
=)

Ekmi Rabat said... [Reply]

Alhamdulillah.. bagus. keep it up!

Eza Boom Boom :) said... [Reply]

congratess!! Cik diana antara yang cemerlang lah tuu :D

zati embong said... [Reply]

congrats!betul,yg penting bertwakal pd Dia.

Cik Yuyu said... [Reply]

tahniaah! tapi... 2.6 kelas ke berapa? hehe

Cik Diana said... [Reply]

@Ezy Chiaki

thanks. syukur kepadaNya. alhamdulillah.

Cik Diana said... [Reply]

@Ekmi Rabat

thanks. :)

Cik Diana said... [Reply]

@Eza Boom Boom :)

thanks. xde larh eza. ade lg yg lebih tinggi. malu nk dibandingkan dgn mereka.

Cik Diana said... [Reply]

@zati embong

thanks. itu larh. usaha dan tawakal kepadaNya.

Cik Diana said... [Reply]

@Cik Yuyu

thanks. kelas ketiga kOwt kalO ikut cgpa.

Onitsuka_hana said... [Reply]

eh2 sama la result kita :)

Cik Diana said... [Reply]

@Onitsuka_hana

cOngrat jgk! hehe. 2 semester lg!