Friday, April 20, 2012

[ Baucar Buku - DOne! ]

Assalamualaikum.


Haaaa. Mesti ada yg nk kata baru nk habiskan ker? Org lain dh berkurun, berzaman habiskan baucar tu kOwt. Ngee. Wekss! Biar larh. Lagi pOwn student IPG dapat baucar tuh lewat cket. Lain larh student U dah lama dapat kan. Untung larh. *Jelez mula2. Ekceli igt nk shOoping dekat Penang. Banyak chOice cket. Tapi disebabkan mcm tak nampak rupa bayang nk balik itu yg nk habiskan jee.




[ KalO betul2 RM xcari buku larh jwbnya. Huhu ]
.
.
.
.
.
.

[ Nk cOp jelas sgt kan. Haaa. Amek! ]
.
.
.
.
.
.

[ All the stuff ]


Ekceli mase mula2 bOleh baucar buku nie mmg igt nk buy satu menda jee. "Kamus Besta". Mmg cukup2 4 baucar buku tuh. Tapi apa kan daya xde kedai kt cni yang menerima baucar buku. Jadi beli larh menda2 yg dekat atas tuh. Pssst! Utk kegunaan jgka masa panjang jgk. Tapi itu pOwn rasa mcm tak cukup jee. KalO bOleh satu kedai nk beli. Tgk itu nk tgk ini pOwn nk. Nafsu2. Hurm. Ouke larh, nk stOp blOgging dulu nk utamakan menda yg lebih penting. Wassalam.


p/s :: semOga bermanfaat setiap apa yang dibeli. :)

4 cOmments (",):

Firdaus said... [Reply]

apakah yg sy nampak kotak sebelah kanan bertulis "s23" itu mouse?

hehe, nak juga tumpang cerita pasal boucer sy kat sini:

http://daushassan.blogspot.com/2012/04/i-love-baucer-buku-1-malaysia.html

Cik Diana said... [Reply]

@Firdaus

ambOi. skema nyer bertanya. hehe. bukan mOuse larh tapi speaker. :)

Rozuan Ismail said... [Reply]

pergh, byknya.huhu

Ezy Chiaki said... [Reply]

nk pjam buku resepi tu!
hihik