Saturday, May 25, 2013

[ Menghitung Hari Berjubah ]

Assalamualikum.


Hyee! Ouke, ekceli saya sekarang nie sedang menghitung hari menantikan hari jubah yang sebenar. Itu pasal mOod untuk hari jubah sudah diaktifkan dengan galak sekali. Ye laa, hanya dua perkara yang ada dalam fikiran, pertama serOnok sebab penantian belajar selama 5 1/2 akan menemui titik nOktah dengan menggenggam segulung ijazah. Alhamdulillah. *Imagine 5 1/2 tahun lama kOwt! Cuma agak terkilan sebab pOinter tidak hebat untuk berada pada Ijazah Kelas Pertama. *Menyesal 5 minit. Ouke, yang keduanya OfcOz la sebab rindu. Rindu pada rOomate, hOusemate, classmate, cOursemate, batchmate and sOulmate. *Eyh, sOulmate mcm terpesOng la plak. Huhu. :p


Tapi dalam banyak2 yang paling penting sekali, mestilah hOusemate n classmate. DiOrg yang paling rapat. Asyik mengadap kOrg jee sepanjang 5 1/2 tahun tuh. Tahun nie jee rasa janggal sebab dah xtengOk kOrg. Huhu. Bile dah xde nie baru nak rindu tapi bile dekat mula nk bergaduh. Hehe. Serius rindu. Dekat 6 bulan tidak berjumpa dan meninggalkan aktiviti yang sering dilakukan secara bersama-sama. Ouke, skunk nie giler sekejap, bOleyh plak pergi layan gambar2 lama maka sebab itu bOleh ade entry nie. So, apa lagi lets pictures dO the talk!




[ My Sayang-sayang ]






[ Classmate! Bergaya Opah ganyang kau. ]










[ Bergabung untuk Jabatan yang sama ]





Sikit2 sudah laa. Ekceli nk buat entry pasal gambar2 nie last year, tp disebabkan busy dengan kajian tindakan, jadi blOg mmg di anak tirikan. Pape pOn selamat menghitung hari berjubah kawan2 IPG seluruh Malaysia. Selamat berkOnvO buat  guru pelatih PISMP JAN 2009 sama ada yang sudah berinterim serta penganggur. SemOga setelah selesai urusan berkOnvO, satu langkah ke hadapan bakal menghampiri kita untuk mendengar perkhabaran yang lebih baik.  Insyaallah.



P/s :: Happy GraduatiOn Cik Diana. ;)

5 cOmments (",):

Anonymous said... [Reply]

selamat selamat...

:)

Mysara Ab Rahman said... [Reply]

dh nk konvo? bestnyer! lpas ni dh jd ckg lah ye..

Cik Diana said... [Reply]

@Rapunzeel Cikilolo

Selamat2. Insyaallah. :)

Cik Diana said... [Reply]

@Mysara Ab Rahman

Yup, dah nk berkonvo. hehe. teruja. Insyaallah. Teacher to be.

Nik said... [Reply]

gaya gangnam style pun ada..hehe