Friday, September 21, 2012

[ Dedikasi ]



DEDIKASI

“Hadiah Atas Sebuah Perjalanan Mencari Ilmu”


Buat Ayahada dan Bonda yang tercinta
Tn.Hj Abu Bakar Bin Hj Mat dan Pn. Hj Fatimah Binti Abdullah.
 Pengorbanan kalian sentiasa tersemat dalam sanubari dan menjadi pembakar semangatku untuk terus berjuang. Karya ini adalah hadiah atas sebuah pengorbanan  yang kalian telah berikan.  Namun, ini bukan yang pertama dan bukan jua yang terakhir. Perjalananku masih panjang. Restumu kudambakan.


Buat Kekanda dan seluruh keluarga yang disayangi
Kalian sentiasa berada dihati. Kasih sayang yang dicurahkan sentiasa menjadi pemankin semangat buatku. Terima kasih di atas kesudian menjadi pendorong setia, nasihat yang diberikan serta iringan doa dan harapan di sepanjang perjalanan ini..


Buat Pensyarah IPG Kampus Kota Bharu
Jasa kalian tidak mampuku balas. Hanya Allah yang mampu membalas segala jasa dan bakti yang telah dicurahkan. Jutaaan terima kasih atas setiap saat yang telah diluangkan untuk  mendidik diriku di sepanjang perjalanan menagih ilmu dari kalian.


Buat rakan-rakan seperjuangan
Hadiah atas segala sokongan, dorongan dan doa untuk terus tabah menghadapai perjuangan ini. Semoga pahit getir, suka duka yang kita lalui bersama menjadi kenangan terindah dalam hayat ini. Semoga Allah panjangkan nilai persahabatan yang sedia terjalin. Lakaran hidup di sepanjang perjalanan kita bersama tidak akan dilupakan. Semoga kejayaan menjadi milik kita bersama.



 P/s :: 49 day to go.....

0 cOmments (",):