Thursday, November 10, 2011

[ Walk in LOve ]

Bismillahirrahmanirahim..





'tidak perlu mencari yang terbaik, tetapi berusahalah untuk menjadi yang terbaik'



Ini adalah sebuah perjalanan kehidupan yang sangat panjang,
mungkin juga jalan yang paling sukar dan paling merbahaya,
tetapi aku yakin dengan ketentuan serta takdir dariNya.


Walau sehebat mana Onak duri yang melanda perjalanan ini,
tabahkan hatiku, cekalkan diriku dan kuatkan semangatku untuk menjalaninya,
jangan biarkan diriku alpa bahawa setiap yang berlaku ada hikmah disebaliknya.




Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya

Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya

Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia mendekati diriku,

Hatiku rasa sesuatu
Bila dia senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya

Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Mungkinkah aku kan berjumpa dengannya

Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja

Menunggu cinta darinya...


:: TO be cOntinue 10/11/12 :: [Insyaallah]


dedicated tO sOmeOne Out there #mr.
semOga tercapai hasrat matlamat jangka pendek sblm melangkah ke matlamat jangka panjang
btw, thanks sbb sudi melapangkan masa membaiki lappy sy tempOh hari. "demi" Cik Diana :p
sentiasa larh mendOakan yg terbaik tOk kebaikan bersama. Insyaallah. >.<