Thursday, April 24, 2014

[ Askara ]

Assalammualaikum..


Tidak pasti seperti mana aksara-aksara ini patut disusun. Ringkasnya, Bismillahhirahmanirrahim. Dengan sepenuh cintaMu, Allah redhakanlah. Perlahan dari dalam tumpahkan semua yang terpendam. 




" Sering aku tertanya-tanya, apa yang aku punya? Ya, tidak aku punya apa, melainkan nyawa yang banyak kali tercungap-cungap bila jahiliyah merentap jantung. Itu pun pinjaman Allah jua. "

"Dan jika ditanya ke mana hati menyusup pergi, jawapannya di sini.  Dengan mengeja aksaranya setiap satu, kau sedang membaca aku."





* Rindu pada awan. Rindu pada laut biru. Rindu pada pasir pantai. Rindu pada ros putih. Rindu pada haruman bunga. Jiwaku pasti tersenyum. SemOga aku masih dengan senyuman yang menguatkan jiwa.



P/s :: Trust Allah Diana.

0 cOmments (",):