Monday, March 21, 2011

[ Kashaf Imani : COmel jerk! ]


"Ku mencintai mu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintai mu, sedalam-dalam hati ku
Meskipun engkau hanya, kekasih gelapku"

hah! jiwang karat plak i nie.. haha..
eyh! ekceli tgh main skunk nie Kashaf Imani.. kul 1 t abeh..
i pOwn tgk ulangan jerk.. tp cOmel jerk citer.. sweet!
part lakOnan abg mayat dlm geng surau ngan sharifah amani.. ;)
.
.
.
e2 satu bab tp dramatik larh jugak! Ouke.. i kasi sinOpsis..
sedih gak.. nk nagih jerk asew.. :(
kalO ade kesempatan u'Olls tgk larh Oke..
pasty ade ulgan lg nnty..

Mengisahkan tentang gambaran alam roh. Kashaf seorang remaja bermasalah yang tinggal dengan ibunya, Rosnah yang bekerja sebagai GRO dan adiknya, Shamim seorang pelajar kolej.

Mereka tinggal di sebuah rumah flat di Kuala Lumpur. Kashaf bekerja menghantar dadah setelah berhenti sekolah semasa darjah 4. Satu hari, Kashaf telah dipukul hingga cedera parah dan dia koma.

Semasa koma dia dapat melihat semua yang berlaku di sekililingnya tetapi orang tidak dapat melihatnya, seakan-akan dia sudah mati tapi hanya seorang saja yang boleh melihatnya, iaitu Imani. Dia meminta tolong dari Imani untuk memberitahu keadaannya kepada keluarganya dan membantu keluarganya bertaubat.


11 cOmments (",):

Phoebe Mcguire said... [Reply]

rugi haritu tak tengok cite nie :(

Cik Diana said... [Reply]

sempat lg nieyh! ulangan kt 104.. ;)

:: Nonoy :: said... [Reply]

cita nie beshh!! (:

Cik Ezy said... [Reply]

xsempat lg nk tgok cite ni..
ade aritu tgok kejap..
pastu ngntok.. tido tros..
huhuu

Cik Diana said... [Reply]

sgt besh.. ternageh2 la jgk i nie.. huhu

Aqua_nemo said... [Reply]

dah tengok !bestt~dan sedih amat T___T comey gle imani!

Cik Diana said... [Reply]

aah! cOmey jgk si bOy tu.. hehe..
malu2 kucing jerk! huhu..
tp mahu ;p

say to easy=) said... [Reply]

wah.mcm best je citer nie

Muhammad Burn said... [Reply]

sedang mendownload.

Pretty Honey said... [Reply]

ala...xtau plak ada crite ni. nnti nk cari lah~~

Suspek Utama said... [Reply]

Beto memang best..dia awesome sgt..very talented..huhu :) >BIg fan of Beto..hihi